RAVENA KALİTE POLİTİKASI

Kalite Şartlarına Uyum : Kalite yönetim sisteminin şartlarına ve ilgili mevzuat kurallarına sıkı bir disiplin ile uyar ve sistemi sürekli iyileştirmek için çalışırız. Müşterilerimizin geri bildirimlerini alarak hem Kalite performansımızı hem de müşterilerimizin memnuniyetini ölçeriz. Tüm süreçlerde oluşan eksik ve hatalar analiz edilerek gerekli iyileştirmeler için hızla eylem planı oluşturularak, uygularız.

Müşteri Memnuniyeti : Müşterilerimizin ihtiyaçlarını ve beklentilerini belirleyerek %100 müşteri memnuniyeti hedefi ile tüm ürünlerimizi sürekli iyileştirerek üretme politikasında hareket ederiz. Müşterilerimize sunduğumuz tüm ürünlerin kalitesinin ve sağlığa uygunluğunun sürekliliğini sağlamak için gerekli önlemleri alırız. Bireysel müşteri memnuniyetine verdiğimiz önem kadar toplumsal memnuniyet de önceliklerimizdendir bu nedenle ürettiğimiz ürünlerin tümü ekolojiktir.

Üretim : Yaşama ve doğaya saygılı üretim anlayışı ile kullanılan ham maddenin tamamını titizlikle seçer, Avrupa standartlarında üretim kalitesi ile insan sağlına ve çevreye zarar vermeyiz. Kaliteli ve güvenli duvar kağıdı üretme anlayışı ile nitelikli personel ve modern ekipmanlar kullanarak ‘sıfır hata’ ve ‘mükemmel ürün’ hedefi ile üretim gerçekleştiririz. Rekabet şartlarını gözeterek, maliyetleri en uygun seviyede tutarak, ‘sıfır israf’ yaklaşımı ile gerekli yetkinlik ve teknik donanımı sağlar ve yeniliklere uyum sağlarız.

Çalışan Katılımı: Ravena yönetimi kalite standartlarını eksiksiz uygular, tüm iş alanlarında uygulanması için önderlik eder. Güçlü, sürdürülebilir bir kalite politikası için insan kaynağının öneminin bilinci ile çalışan seçimini gerçekleştirir, çalışanlara gerekli eğitimleri verir ve tüm departmanlarda kalite farkındalığını teşvik eder, organizasyonu kalite standartlarını korumaya ve iyileştirmeye davet ederiz. Ravena ekibi, kendi iş alanlarında titizlikle, özverili ve dürüst çalışma prensibini temel ilkesi olarak benimser ve mükemmel iş sonuçları için sürekli kendini yeniler.